VOIP Alközpont CallCenter IVR Rendszerek SMS Küldés

 

 

VOIP Alközpont

 

Termékről

 

A VOIP Callcenter egy olyan központ, amely képes az Ön meglévő ISDN, analóg illetve más telefonalak összeköttetésére. Így Önnek csak annyi telefonkészülékre van szüksége, ahány melléket szeretne az irodájában illetve otthonában. Telefonközpontunkat komplett automatikus híváskezelő rendszerrel (IVR) is tudjuk bővíteni. Vállaljuk a híváskezelő rendszer menüjének megalkotását, igény szerint biztosítjuk a professzionális stúdiókörnyezetben rögzített hanganyagokat, és telepítjük a rendszert. A telefonközpontot akár igény szerint CALL center funkcióval is tudjuk telepíteni. Jelen központ alkalmas csak IP adatátvitelre is, ami azt jelenti az Ön esetében, hogy nincs szükség az irodába beköttetnie analóg vagy bármilyen ISDN vonalat, mert maga a központ már ki tudja Önnek osztani a megfelelő vonalat, ezért Önnek már csak annyit kell eldöntenie, hogy milyen módon szeretne csatlakozni az IP alapú központjához.

 

Termékjellemzők

 

Fővonal csatlakoztatási lehetőségek:
E1/T1 PRI ISDN (30 csatorna), BRI IDSN PTP/PTMP (2 csatorna), Analóg fővonal, GSM csatoló, VoIP SIP szerver, SIP account, SIPTRUNK

 

Mellék csatlakoztatási lehetőségek:
ISDN telefonok, analóg telefonkészülékek, IP telefonok és szoftveres IP telefonok.

 

Díjmentes hívások:
telephelyek, irodaház, fontosabb ügyfelek, munkatársak otthonai közötti hívások a nap bármely időszakában díjmentesek, mivel nem mennek keresztül a kapcsolt telefonhálózaton.

 

Belehallgatás:
lehetőség van valós időben belehallgatni a beszélgetésekbe, így ellenőrizhetők a munkatársak beszélgetései, van lehetőség felvétel készítésére, így később a beszélgetések vissza is hallgathatók.

 

E-Fax:
fogadja faxait elektronikus levélben, ill. küldhet faxot egyszerűen egy e-mail elküldésével.

 

Azonosítás:
megoldható, hogy a munkatársak csak PIN kód begépelése után kapjanak telefonvonalat.

 

Egyetemes hívószám:
elég, ha egy városi száma van, az mindig tudja, hol érje el!

 

Távoli mellékek:
használja otthon a cégnél levő telefonközpontba csatlakoztatott fővonalat, így céges hívásait a cég számlájára intézheti.

 

Rugalmas hívásátirányítások:
foglaltság / nem válaszol esetén a hívások más személynek, csoportnak irányíthatóak át.
„Kövess engem”: a központ egyszerre csengeti Önt irodai számán és mobilján, majd a beszélgetést azon a készüléken folytatja, amit előbb felvett.
Hívásátadás: bármely hívás átadható mobil telefonra vagy egy másik mellék számára felügyelettel, vagy közvetlenül.

 

Bérlés és vásárlás
Miért venne központot, ha bérelhetné?
A bérközpont lányege, az hogy Önnek csak Internetre van szüksége is IP telefonokra vagy akár PAP2T eszközökre és mi prezentáljuk is. Nem kell Önnek megvásárolnia a drága telefonközpontot kialakítani a telefonos hálózatot és a mellékeket. A kedvezőbb mobil hívásokról sem kell lemondania hiszen Ön adja nekünk a SIM kártyáját belehelyezzük a GSM adapterbe és máris díjmentesen tudja használni vagy akár opción belül ingyen is tud telefonálni. Jelen esetben nem kerül telepítésre Önnél a telefonközpont, míg vásárlás esetén telepítésre kerül. A bérelhető telefonközpont a leg rugalmasabb megoldás, hiszen az analóg telefonközpontokkal ellentétben itt nem kell a fővonalak és mellékek számával foglalkozni, hanem mindig csak annyit használ ezekből, amennyire szükség van. Minden esetben kérje ajánlatunkat, hogy a legkedvezőbbet tudjuk biztosítani Önnek

 

 

Call Center

 

A termékről

 

Call Center szolgáltatásunk kettő fő jellemzőből áll, az első a Call Center szoftver.

 

Call Center Szoftver egy teljes körű telemarketing, közvélemény kutatási és ügyfélszolgálati rendszer. A program segítségével a legbonyolultabb inbound, outbound kampányok is megvalósíthatók. A call center szoftvert folyamatosan tökéletesítünk bővülő ügyfélkörünk igényei és visszajelzései alapján.

 

Cégünk határozott célkitűzése az informatikai terhektől megszabadítani a call centert üzemeltető ügyfeleit. Ennek érdekében az egyedi statisztikák elkészítését, az adatbázisok beállításait, a kezelőfelületek, kérdőívek felprogramozását is vállaljuk a szoftver mellé nyújtott supportunkban. Ügyfélszolgálati munkatársaink képzettsége és hozzáállása garantálja a call centerek felől érkező feladatok gyors és hatékony elvégzését, ill. az esetleges hibák elhárítását. Szoftverfejlesztő cég lévén a nagyobb egyedi fejlesztésekre irányuló igényeket is rugalmasan megoldjuk.

 

A második jellemző az hogy elvállaljuk irodák, cégek, bankok és olyan ügyfeleknek a Call Center üzemeltetését illetve bérbe adjuk Callcenterünket melyben mi mindent adunk az ügyfélnek. A megrendelő/ügyfél csak kollégákat kell biztosítani. Külön és egyedi kérésre tudunk biztosítani emberi forrást is, de ebben az esetben cégünk nem vállalja a jelen emberek oktatását. A Call center üzemeltetés során biztosítjuk másodperc alapon a mobil hívásokat, a vezetékes hívásokat és ha szükségeltetik akkor a nemzetközi hívásokat is lebonyolítjuk. A Call Center üzemeltetése nem függ attól, hogy az Ön cége hány alkalmazottból áll, hiszen ezt az alkalmazást lehet használni virtuális irodának is. Eben az esetben biztosítjuk a bejövő kimenő faxokat és kezeljük hívásaikat is.

 

Technikai feltétele

 

Telefonközpont:

 

A Call Center Szoftver az Asterisk alapokra épülő saját fejlesztésű telefonközpontot használja működéskor. Az alaprendszer minden tulajdonsága és szolgáltatása elérhető. Természetesen telepítéskor ez is beállításra kerül, akár egyedi igények szerint is.

 

Tárcsázó:

 

Egy szerveralkalmazás, mely folyamatosan fut és felelős a számok adatbázisból való előkereséséért, majd azok felhívásáért. A tárcsázás intenzitása automatikusan alkalmazkodik az aktuális operátori aktivitáshoz, ezáltal a prediktív tárcsázó optimalizálja a munkaerő kihasználtságát. A fel nem vett hívásokról naplóbejegyzést készít (a beállításoktól függően ezeket akár automatikusan újra is hívja egy másik időpontban), a felvetteket átkapcsolja egy várakozó operátorhoz. A Call Center szoftver ezen része a felhasználó számára transzparens, de a kezelő által a monitorfelületen, kampányonként paraméterezhető.

 

Kliens:

A kliens az operátor által látott felület megjelenítéséért felel. Itt kísérheti végig az operátor a kérdőívet, vagy az értékesítési szkriptet. Felprogramozása egyszerű, nem igényel komolyabb számítástechnikai ismereteket. A bekérhető, ill. a felületen megjelenített adatbázismezők számára nincs korlátozás. A bevihető szkript hosszára, méretére nincs korlát. A kliens szoftver felépítése könnyen alakítható, ezért alkalmas bármilyen trükköket tartalmazó telesales kampány helyes levezénylésére.

Monitorozó felület:

 

Az operátorok tevékenysége követhető nyomon ezen a felületen, mely mindig az éppen aktuális információkat szolgáltatja. Bármely beszélgetésbe bele lehet hallgatni. Itt lehet még állítani a prediktív tárcsázó azon tulajdonságát, hogy a szabad operátorok számától függően mennyi új ügyfelet hívjon fel. Továbbá innen küldhet a supervisor üzenetet mindenkinek.

 

Statisztika:

 

A statisztikafelület egy webes alkalmazás, amely szintén a friss adatbázisból dolgozik, tehát mindig az éppen aktuális állapotot tükrözi. Használatához csupán egy böngészőre van szükség, tehát az adatok (pl. rögzített hangfájlok) bárhonnan elérhetők, ill. több szempont szerint kereshetők is. A modul rendelkezik még egy minőségellenőrző felülettel is, melyen az operátorok tevékenysége figyelhető, ill. ellenőrizhetőek az általuk folytatott beszélgetések.

 

 

IVR Rendszerek

 

IVR (Interactive Voice Response) egy interaktív, automata telefonos híváskezelő rendszer, mely a hívó fél telefonkészülékének nyomógombjai segítségével irányítja el az ügyfeleket céljukhoz, ill. egyben információkat is gyűjt róluk. A nagy mennyiségű hívást fogadó cégeknek jelenthet hasznos megoldást a hívások kezeléséhez. Az automatizmus segítségével a hívó fél számos dolgot el tud intézni, anélkül, hogy az ügyfélszolgálat bármely munkatársával kapcsolatba lépne. Ez megtakarítás a cégnek, de legtöbb esetben már az ügyfélnek is.

 

Fő felhasználási területek:

 

  • vevő- és ügyfélszolgálatok
  • közvélemény-kutatások
  • automata információ lekérdezés
  • telefonos banki szolgáltatások
  • telefonos termék megrendelések
  • ügyfél azonosítás
  • és még számtalan egyéb terület

 

 

Az IVR rendszerünk segítheti bejövő kampányokat. Sőt, automatizálhatóak kimenő kampányok is: az IVR-ben a rendszer előre felvett kérdéseket tesz fel, a válaszokat pedig a rendszer logolja, amelyből ugyanolyan statisztikák készíthetők, mint egy élő kampány során.

 

SMS Küldés

 

Az SMS Gateway SMS küldő szolgáltatása egyben kínálja az Internet és az IP telefónia nyújtotta előnyöket a mobiltelefónia lehetőségeivel. Küldjön üzenetet ügyfelei mobiljára az SMS Gatewayen keresztül, mellyel http-n keresztül tud kommunikálni. A protokoll rendkívül egyszerű, így fejlesztői bármilyen SMS küldő szolgáltatást beépíthetnek weboldalába, miközben mi megoldjuk Önnek az SMS küldés problémáját!

 

Előnyök:

  • alacsony sms díjak
  • nincs kezdeti és üzemeltetési költség, kizárólag az sms-ek után kell csak fizetni

 

Érdelődjön a részletekről!

Szolgáltatás díjai